Πολιτική επιστροφών

Τελευταία ενημέρωση: 8/7/2025

Στη VIS Μotorsport επιδιώκουμε την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη, παρέχοντας προϊόντα υψηλής απόδοσης που έχουν επιλεχθεί με αυστηρά κριτήρια ποιότητας. Ωστόσο, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία, ισχύουν οι παρακάτω όροι για τις επιστροφές προϊόντων:

1. Όροι Αποδοχής Επιστροφών

  • Το προϊόν που παραλάβατε δεν είναι το ίδιο με αυτό που παραγγείλατε.
  • Το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, δεν έχει ανοιχτεί, δεν έχει χρησιμοποιηθεί και παραμένει σφραγισμένο στη συσκευασία του.
  • Δεν αποδεχόμαστε επιστροφές προϊόντων των οποίων έχει αφαιρεθεί η σφραγισμένη συσκευασία ή έχουν χρησιμοποιηθεί.

2. Διαδικασία Επιστροφής

  • Οι επιστροφές πραγματοποιούνται αποκλειστικά κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία.
  • Ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει στο [email protected] και να περιγράψει το ζήτημα προτού αποστείλει οποιοδήποτε προϊόν.
  • Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

3. Έλεγχος κατά την Παραλαβή Επιστροφής

  • Με την παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος, η ομάδα μας προχωρά σε τεχνικό έλεγχο της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του.
  • Εφόσον διαπιστωθεί ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του είναι άθικτη και δεν φέρει ζημιές ή ίχνη εγκατάστασης, τότε προχωράμε σε επιστροφή χρημάτων.

4. Επιστροφή Χρημάτων

  • Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο μέσω του ίδιου τρόπου πληρωμής με τον οποίο έγινε η αρχική αγορά.
  • Ο χρόνος ολοκλήρωσης είναι έως 7 εργάσιμες ημέρες, από τη στιγμή που παραληφθεί και ελεγχθεί το προϊόν.
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα, προμήθειες ή συναλλαγματικές χρεώσεις επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη, εφόσον η επιστροφή δεν οφείλεται σε λάθος της εταιρείας.

Σε περίπτωση προϊόντος που χρήζει ελέγχου λόγω βλάβης ή ελαττώματος και ενδέχεται να καλυφθεί από εγγύηση, απαιτείται πρώτα τεχνικός έλεγχος από την εταιρεία. Μόνο εφόσον διαπιστωθεί ότι πρόκειται πράγματι για πρόβλημα που καλύπτεται από την εγγύηση, προχωρούμε σε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση όπου η βλάβη δεν οφείλεται σε κατασκευαστικό σφάλμα ή η χρήση δεν ήταν σύμφωνη με τις οδηγίες, ο πελάτης επιβαρύνεται πλήρως με τα τραπεζικά και μεταφορικά έξοδα.

5. Έξοδα Αποστολής Επιστροφής

  • Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός εάν:
  • Το προϊόν είναι ελαττωματικό εκ κατασκευής
  • Έχει αποσταλεί λάθος προϊόν με υπαιτιότητα της εταιρείας
  • Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, ο πελάτης αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου το κόστος επιστροφής.

6. Εξαιρέσεις από την Πολιτική Επιστροφών

  • Προϊόντα που έχουν παραγγελθεί ειδικά για τον πελάτη
  • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή τοποθετηθεί
  • Προϊόντα χωρίς την πρωτότυπη εργοστασιακή συσκευασία
  • Εξαρτήματα που έχουν αλλοιωθεί ή υποστούν βλάβη από λάθος χειρισμό

7. Επικοινωνία

  • Για κάθε αίτημα επιστροφής ή διευκρίνιση, επικοινωνήστε με το: +30 210 300 9118
  • Email: [email protected]